TOBB ETÜ Yıllık Eğitim Ücreti

Yıllık eğitim ücreti nedir?

TOBB ETÜ Eğitim ücreti;

2008-2009 eğitim-öğretim yılı yeni kayıt yaptıracak öğrenciler için 16.750 YTL,

2007 girişli öğrenciler için 16.500 YTL
2006 girişli öğrenciler için 16.350 YTL,
2005 girişli öğrenciler için 13.500 YTL,
2004 girişli öğrenciler için 12.300 YTL olarak belirlenmiştir.

Tüm bölümler için ücret aynı mıdır?

Lisans programlarında her bölüm için ücret aynıdır.

Ücret ödeme şekli nasıldır? Taksit uygulaması var mıdır?

Eğitim ücreti iki eşit taksitte ve dönem başlarında Akademik Takvimde belirtilen kayıt yenileme günlerinde alınır. İki eşit taksitin dışında daha fazla taksit uygulaması yoktur.

Kayıt dondurma işleminde ücret ödenir mi?

Bir eğitim yılı süresince izin alınacak ise yıllık eğitim ücretinin yarısı ödenir ve izin başvurusunda bulunulur. Eğer bir dönem için izin alınacak ise dönem ücretinin yarısı ödenir ve izin başvurusunda bulunulur.

Kaynak

Hiç yorum yok:

bilgisayar